Postanowienia Ogólne
- Witryna internetowa www.winnicaadoria.pl jest przeznaczona wyłącznie dla OSÓB PEŁNOLETNICH.
- Witryna internetowa www.winnicaadoria.pl oraz www.adoriariavineyards.com jest prowadzona przez Whitney Adams Sp. z o.o., ul. Karola Szajnochy 11/1B, 50-076 Wrocław, NIP 897 170 03 65, KRS 0000221639, REGON 933042424, kapitał zakładowy wynosi 5.000 PLN i został w całości wpłacony.
- Whitney Adams Sp. z o.o. posiada ważne zezwolenie na sprzedaż alkoholu wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie. Sprzedaż win prowadzona jest na podstawie zezwolenia nr I/0629/B/2023, które jest ważne do dnia 30.11.2028 r.
- Miejscem zawierania umów sprzedaży jest punkt sprzedaży położony w Zachowicach przy ulicy Żurawiej 33, telefon +48 605 042 433, e-mail: info@adoriavineyards.com.
- Witryna przeznaczona jest dla osób, które ukończyły 18 lat.
- Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy regulamin określa w szczególności:
- Zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w Witrynie.
- Zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach witryny.
- Korzystanie z witryny jest możliwe pod warunkiem spełnienia następujących wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym
- posiadanie komputera klasy PC lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z Serwisu,
- dostępu do sieci Internet,
- posiadania odpowiedniego oprogramowania, w tym co najmniej przeglądarki internetowej: Internet Explorer w wersji 7 i wyższej, Google Chrome w wersji 4 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 2.0 i wyższej, Opera w wersji 10 i wyższej, Safari w wersji 4 i wyższej z zainstalowanymi aktualnymi wersjami Java i Flash.
- W przypadku korzystania z Witryny za pośrednictwem tabletu, telefonu lub innego urządzenia mobilnego niektóre funkcjonalności Witryny mogą nie działać prawidłowo lub nie działać wcale, a korzystanie z niektórych usług elektronicznych świadczonych w ramach Witryny może być niemożliwe lub utrudnione.
- Zakazuje się korzystającemu z Witryny dostarczania treści o charakterze bezprawnym, a także dokonywania bez zgody Sprzedawcy
jakichkolwiek ingerencji w treści zawarte w Witrynie.
Realizacja zamówienia
- Wszystkie ceny prezentowane w witrynie są cenami brutto.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta pełnego adresu dostawy i numeru telefonu, umożliwiającego Sprzedawcy weryfikację złożonego zamówienia.
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia dostępnego w Witrynie. Zamówienia mogą być też składane telefonicznie pod numerem 605 042 433. Wszystkie umowy sprzedaży zawieranej na postawie Zamówień składanych za pośrednictwem Witryny lub telefonicznie pod numerem wskazanym w niniejszym punkcie Regulaminu są zawierane i realizowane w należącym do Sprzedawcy punkcie sprzedaży położonym w Zachowicach przy ul. Żurawiej 33 (Sklep).
- Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia, że Klient bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór zakupionego Towaru przez osobę pełnoletnią. Złożenie zamówienia jest również tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych oraz że nie dokonuje zakupu alkoholu celem dalszej odsprzedaży.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
Formy Płatności
- Płatności za zamówiony towar można dokonać:
- osobiście przy odbiorze zamówienia w sklepie;
- za pobraniem, czyli osobiście gotówką, w przypadku dostarczenia Zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy po złożeniu zamówienia; Towar zostaje wysłany wraz z fakturą/paragonem po zaksięgowaniu wpłaty.
- kartą płatniczą on-line: Visa, Visa Elektron, Master Card, MasterCard Electronic, Maestro; towar zostaje wysłany wraz z fakturą/paragonem po otrzymaniu przez nas potwierdzenia autoryzacji karty; może to trwać do 24 godzin.
- przelewem elektronicznym:
- BLIK
- mTransfer (mBank),
- Przelewy 24,
- Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.),
- Noble Bank,
- Volkwagen Bank,
- Płacę z Citi Handlowego (Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy),
- Nest Bank,
- Płacę z iPKO (PKO BP S.A),
- Sky Cash,
- Pekao24przelew,
- Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.),
- Bank Nowy BFG S.A.,
- Płacę z Alior Sync (Alior Bank S.A.)
- Santander S.A.,
- Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank Polska S.A.),
- Płać z ING (ING Bank Śląski S.A.),
- Crédit Agricole przelew online (Credit Agricole Bank Polska S.A.),
- BNP Paribas Bank
- Getin Bank
- PLUS Bank
- Invest Bank S.A.,
- Bank Spółdzielczy we Wschowie,
- Bank Pocztowy S.A.,
- Bank Pekao S.A,
- Millennium Bank S.A.
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
W przypadku wybranych towarów sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonywania zapłaty za zamówienie, przy czym Konsument nigdy nie ma obowiązku zapłaty przed otrzymaniem towaru.
Dostawa i Koszty Dostawy
- Według regulaminu towar dostarczany jest tylko na terenie Polski i Unii Europejskiej.
- Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragon fiskalny) jest dołączany do przesyłki.
- Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionego Towaru w puncie sprzedaży położonym w Zachowicach przy ul. Żurawiej 33, w dni robocze w godzinach 9.00-16.00. Klient może odebrać Towar osobiście lub za pośrednictwem innej, upoważnionej przez Klienta osoby. Klient może też skorzystać z usług współpracującej ze Sprzedawcą firmy kurierskiej, która odbierze zamówiony Towar ze Sklepu i dostarczy go do wskazanego przez Klienta w treści Zamówienia miejsca dostawy.
- W przypadku wybrania przez Klienta opcji dostawy Towaru wydanie Towaru Klientowi następuje w momencie wydania przez Sprzedawcę zamówionych Towarów firmie kurierskiej. Przy czym zaznaczając w treści zamówienia opcję dostawy Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient oświadcza, że upoważnia kuriera do odbioru Towaru w jego imieniu.
- Towar dostarczany jest na terenie całej Polski i Unii Europejskiej zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej UPS.
- Koszt transportu wynosi odpowiednio w zależności od ilości zakupionych win:
- Wina wysyłane w opakowaniu kartonowym:
- a) paczka do 12 butelek wina – 25,00 zł brutto
- b) 13 – 24 butelek wina – 50,00 zł brutto
- c) 25 – 36 butelek wina – 75,00 zł brutto
- d) 37 – 48 butelek wina – 100,00 zł brutto
- e) 49 – 60 butelek wina – 125,00 zł brutto
- f) 61 – 360 butelek wina -180,00 zł brutto*
- g) 361 – 600 butelek wina- 350,00 zł brutto*
- *powyżej 60 butelek wino jest wysyłane na palecie
- Powyżej 600 butelek – na podstawie odrębnych uzgodnień.
- Wina wysyłane w opakowaniu kartonowym na obszarze Europy (Unia Europejska, oprócz Finlandii i Szwecji):
- 1 butelka wina – 145,00 zł brutto
- 2 butelki wina – 145,00 zł brutto
- 3 butelek wina – 145,00 zł brutto
- 4 butelek wina – 145,00 zł brutto
- 5 butelek wina – 145,00 zł brutto
- 6 – 12 butelek wina – 145,00zł brutto
- Powyższe koszty dotyczą dostawy w jedno, wskazane przez klienta miejsce. W wypadku podniesienia stawek przez firmę spedycyjną lub stawek podatkowych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo podniesienia cen transportu, adekwatnie do tych podwyżek
- Kurier wydając towar zobowiązany jest do sprawdzenia, czy osoba odbierająca towar jest pełnoletnia. W przypadku wątpliwości lub próby odebrania towaru przez osobą niepełnoletnią kurier może odmówić wydania towaru.
- Wina wysyłane w opakowaniu kartonowym:
- Odbierając towar klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, warunkiem rozpatrzenia reklamacji, jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej “Protokołu szkodowego”, który jest dostępny u kuriera.
Whitney Adams Sp. z o. o. nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą. Dostawy realizowane są w godzinach 9 – 17, od poniedziałku do piątku. Dostawy w innych godzinach i w soboty wymagają dodatkowej opłaty dla firmy kurierskiej i muszą być ustalane indywidualnie. W przypadku, gdy kurier nie zastanie Państwa w domu, zostawia awizo wraz z informacją jak skontaktować się z firmą kurierską i ustalić termin kolejnego dostarczenia.
Reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Żurawia 33, 55-080 Zachowice;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@adoriavineyards.com;
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Żurawia 33, 55-080 Zachowice. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania, dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Zwrot towaru
- Klient można zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony.
- Zwrot wartości produktu następuje przelewem.
- W przypadku dokonania płatności za zakupiony towar kartą płatniczą, zwrot kwoty nastąpi na rachunek karty.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie paragonu lub faktury zakupu.